środa, 20 marca 2019

Paczuszka z podaj dalej

Witajcie dostałam fajna paczuszkę z zabawy  padaj dalej od Sofihttps://sofia-eliza.blogspot.com Elizy . bardzo fajne ciekawe  pudełeczko kuferek z pocztówek W środku były słodycze i kwiatki do dekoracji . Wszyscy wiedzą że zbieram papeterie i od Elizy tez dostałam . Dokładniej pokaże je we wtorek . Bardzo fajna paczuszka za którą  bardzo dziękuje .Teraz moja kolej zapraszam dwie a nawet więcej osób bo na poprzednie podaj dalej nikt się nie zapisał   Zapraszam ja zrobię paczuszki prezenty a potem te osoby u siebie będą kontynuować zabawę





8 komentarzy:

  1. Basiu, prześliczne prezenty. Pamiętam jak szyłam takie szkatułki z pocztówek w szkole.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną paczuszkę dostałaś Basiu. Z miłą chęcią zgłaszam się do Ciebie do Podaj dalej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna paczuszka. Masz kolejne papeterie do kolekcji Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wspaniałe podarunki. Zwłaszcza te szkatułki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezencik dostałaś Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent dostałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko jest super :) A papeterię to się oszukałyśmy , ale jest :))

    OdpowiedzUsuń