wtorek, 19 marca 2019

Kartki dla mężczyzn

Witajcie .Oto karteczka dla mężczyzny słabo widzącego . Karteczka zrobiona jest tak jak dla niewidomego czyli  czarna baza i proste wypukłe elementy . Sporo różnych drewnianych ,tekturowych elementów kupiłam by właśnie takie kartki robić A wam nie marudzić że nie mam pomysłu na kartki dla niewidomych .Na kartce jest filiżanka bo lubi dużo kawy pić.Druga karteczka też dla mężczyzny całkiem niewidomego . Kolejne drewniane elementy ptaszek i budka . Postawiłam przykleiłam je na "drzewie" czyli papierowych rurkach przyklejonych powiedzmy w kształt drzewa

7 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i ciekawe kartki zrobiłaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu codziennie się czegoś uczymy nie miałam pojęcia jak zrobić kartkę dla osoby niewidome czy słabo widzącej jestem pod wrażeniem . Piękne kartki pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kartki, Basiu, można je nazwać sensorycznymi.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne karteczki. Twoi znajomi na pewno "zobaczą je" poprzez dotyk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajne pomysły na męskie karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń