niedziela, 10 marca 2019

Wszystko czerwone

Witajcie .Tak mi się skojarzyło z tytułem książki Joanny Chmielewskiej. U Lidzi wymieniałyśmy się czerwonymi kopertami Ja wysłałam do Dari http://eetoilee.blogspot.com/
W przesyłce miedzy innymi były notesy, zimna porcelana ,świeczka .Dodałam naklejki, serwetki itp. Ja paczuszkę dostałam od Agnieszki http://raeszka.blogspot.com/
Dostałam przydasie do kartek i koraliki . Fajnie zapakowane były słodkości a w drugim karteczka i wyszywany motylek . kolo czerwony baardzo lubię to mój ulubiony kolor choć nie widać tego ani w pracach ani w pokoju .Kiedyś miałam bardziej czerwony pokój teraz to bywa ze na Boże narodzenie są czerwone akcenty. Może powinnam na jakiś czas znowu zrobić pokój na bardziej czerwono ??? Kto wie ??












11 komentarzy:

  1. Wspaniałe niespodzianki, obie przesyłki super.:) Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chmielewska - uwielbiam. Mam kilkanaście jej książek. "Wszystko czerwone" czytałam wiele razy, za każdym pękałam ze śmiechu:)
    Fajnie czerwono się zrobiło u Ciebie Basiu!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna wymianka Basiu. Obie przygotowałyście fajne prezenty. Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu świetna wymianka :))) Same czerwone wspaniałości :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe czerwone niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna czerwona wymianka, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspinała wymianka w czerwonym kolorze! Super prezenty!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też to się skojarzyło z powieścią Joanny Chmielowskiej.
    Wspaniałe prezenty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka, pięknie się w paczuszkach zaczerwieniło :)
    Książkę Chmielewskiej uwielbiam ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko czerwone i fantastyczne :) Książka Chmielewskiej również. Zawsze mam napady niekontrolowanego śmiechu gdy czytam jej książki :) Pozdrawiam Basiu. Pięknie się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taki zestaw. A do tego lubię kolor czerwony. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń