czwartek, 28 listopada 2019

Kocia wymianka

Witajcie u Lidzi  w listopadzie wymieniamy się karteczkami z kotkami . moja powędrowała do Eluni  https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/
Ja fajną kolorowa z kocim diabełkiem dostałam od http://ana-lungs.blogspot.com/
Taka fajna idealna na ponure dni Kotek

Miauczy kotek: miau!
- Coś ty, kotku, miał?
- Miałem ja miseczkę mleczka,
Teraz pusta jest miseczka,
A jeszcze bym chciał.

Wzdycha kotek: o!
- Co ci, kotku, co?
- Śniła mi się wielka rzeka,
Wielka rzeka, pełna mleka
Aż po samo dno.

Pisnął kotek: pii...
- Pij, koteczku, pij!
Skulił ogon, zmrużył ślipie,
Śpi - i we śnie mleczko chlipie,
Bo znów mu się śni.



6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna wymianka. Piękną grafikę znalazłaś Basiu.:) Wierszyk pamiętam z dzieciństwa, dziękuję za przypomnienie.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu jeszcze raz serdecznie dziękuję za pięknego kota, miau :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten Twój koteczek Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kotki ! Super wymianka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wdzięczna kocia kartka Basiu :) cieszę się, że i moja Ci się podoba. Jeśli pozwolisz pobiorę zdj tej mojej bo nie mam co Lidzi podesłać :]
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne obie karteczki.
    Uwielbiam koty:)

    OdpowiedzUsuń