czwartek, 14 listopada 2019

Wymianka zielona koperta

Witajcie . Zapisałam się na kolejną kolorową  wymianke u Czarnej damy . Tym razem był to kolor zielony . Lubie rożne  odcienie tego koloru oliwkowy. ,młodą trawkę Swoja paczuszke wysłałam do Doroty z https://dembdorota.blogspot.com    
świat myśli. wysłałam notesy ,breloczki i wisiorki z zimnej porcelany ,biżutki ,itp Ja paczuszkę dostałam od http://akrimdolls.blogspot.com/

Niebieską kopertę też od niej dostałam i były tam super kolczyki teraz oprócz fajnej  torby  też dostałam śliczne kolczyki Zielony jest barwą powstałą poprzez połączenie żółtego i niebieskiego. ... Oczywistym jest, że zieleń to dominujący kolor ciepłych pór roku, a mianowicie wiosny i lata. W związku z tym, barwę można uznać za kolor życia, Ziemi, natury. Zieleń to także symbol nadziei, harmonii, wolności i szczęścia.
Kolor zielony od zawsze jest utożsamiany z naturą i przyrodą. Zielony oznacza wzrost, odrodzenie i płodność. W czasach pogańskich był on także symbolem płodności. W krajach muzułmańskich, jest to święty kolor a w Irlandii oznacza on szczęście.
W dzisiejszych czasach zielony symbolizuję ekologie i dbanie o otaczającą nas przyrodę. Przebywanie wśród zieleni uspokaja i regeneruje siły witalne dla tego często w obiektach takich jak szpital czy szkoła ściany pomalowane są w kolorze zielonym.

Kolor Zielony a charakter

Osoby których ulubiony kolorem jest zielony to najczęściej osoby towarzyscy i przyjaźni, bezkonfliktowi, stali w uczuciach i ceniący spokój. Często osoby wybierający ten kolor posiadając mała ilość wolnego czasu i tym samym czują się przytłoczeniu codziennymi obowiązkami.

Ciekawostki na temat koloru zielonego

  • W Izraelu, zielony może symbolizować złe wieści.
  • W Chinach zielony kolor może symbolizować niewierność. Zielony kapelusz symbolizuje, że żona mężczyzny zdradza swojego męża







 

7 komentarzy:

  1. Fajna paczuszka Basiu a ile ciekawych wiadomości przy okazji na temat zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazieleniło się jak na wiosnę, Basieńko.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczki. Bardzo spodobały mi się notesiki i naszyjnik z zielonych kamieni. Prawdziwe cudo. Dla mnie zielony jest przede wszystkim kolorem nadziei oraz budzącej się wiosny. Zgodzę się, że jest to kolor życia. Pozdrawiam ciepło. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymiankowe upominki :)
    No i wiele ciekawostek o zielonym kolorze ;) Pozdrowionka,miłego weekendu Basiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka i wspaniałe prezenty.
    Basiu serdecznie dziękuję za pięknego kota - już jest u mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, zielona, dająca nadzieję paczka. Basiu, jesteś niesamowita. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń