sobota, 2 listopada 2019

Piosenki Edwarda Stachury

! listopada w pierwszym programie telewizji był koncert piosenek Edwarda Stachury . Z przyjemnością go wysłuchałam . Potem cały czas coś nuciłam . Trochę wykonawców śpiewa jego teksty . Najbardziej znany i lubiany prze zemnie to zespół Stare Dobre Małżeństwo . Piosenki Stachury znałam jednak przed tym zespołem . Starsza siostra nas nimi zaraziła.Słuchała piosenki Turystycznej . Był taki zespół" Po drodze" czy jakiś tak już nie pamiętam i właśnie śpiewali jego teksty. Druga siostra to nawet miała płytę z piosenkami które on sam śpiewał. Dużo piosenek znam na pamięć.

3 komentarze:

  1. O tak! Stare Dobre Małżeństwo i Wolna Grupa Bukowina - wychowałam się na ich piosenkach! Szkoda że nie widziałam tego koncertu. Uściski Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam SDM, miałam ich wszystkie kasety i umiałam wiele piosenek zagrać na gitarze.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stare Dobre Małżeństwo gra Stare Dobre i Ponadczasowe Przeboje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń