sobota, 22 maja 2021

Obrazki

 Witajcie Znowu coś zmalowałam . Najczęściej paćkam farbą po kartce papieru technicznego. Potem wstawiam to w ramki .ze szkłem . Trochę ramek  jeszcze mam. Mało mam za to  profesjonalnych podkładów podobrazi czy jak to się tam zwie wiec kombinuje na różnych rzeczach . Jeden malowany jest na sztywnej ostatniej stronie tego bloku z kolorowankami akwarelowymi. Drugi to na jakiejś deseczce nie wiem skąd mam i co to było . Najpierw chciałam zamalować tło ale stwierdziłam ze takie inne surowe może być ciekawe i namalowałam tylko jeden kwiatek 





5 komentarzy:

  1. Basiu, maluj. Ten krajobraz bardzo mi się podoba. Na surowej tekturce też praca ma swój urok. Fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten krajobraz, maluj na czym się da bo to daje radość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, lubię bardzo Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne obrazki malujesz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu!
    Ten krajobraz bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń