piątek, 28 maja 2021

 Witajcie Pogoda w maju  w kratkę raz słońce i ciepło a raz deszcz i zimno . Deszcz owszem potrzebny bo chodząc na spacerki w ładną pogodę odkrywam że już pięknie wszystko kwitnie . Wiadomo dzięki deszczowi i cieplej pogodzie .Oczywiście zdjęcia zrobiłam . W brzydką pogodę też spacerki były przymusowe fryzjer . przychodnia i jakieś sklepy .Niestety to nie jest tak ciepły Maj jak by się  chciało wiec raczej siedzę w domu . Przez to siedzenie i gapienie się w komputerek mózg mi się wyłączył . He he . A wiec mam jak większość konto internetowe do swego banku . mam gdzieś zapisane hasło ale je z pamięci wpisuję . Jakiś czas temu zrobiłam opcje zapamiętaj hasło . Z komputerka tylko ja korzystam wiec nikt przez mój komputerek nawet jak jest hasło do banku nie wejdzie bo nikt nie korzysta. Fajnie nie muszę pamiętać hasła . Potem jakaś aktualizacja była czy co i zniknęło mi to zapamiętane hasło . Nie ma problemu przecież znam . Znam NAPEWNO!!!!! ratunku jakie moje hasło !!!! Dobra mam zapisane . TO JEST moje hasło !!! HM nie wiem może to starte bo nic mi te cyfry nie mówią . Nie umiem zrobić opcji odzyskiwania hasła. Dobra pójdę jutro do Banku i zobaczę co i jak . Rano się budzę i olśnienie a może tak najpierw  sprawdzić to hasło co mam zapisane ??? NO TAK TO moje hasło .Miałam takie klapki na mózgu ze nie tylko nie pamiętałam tych liczb ale nie pomyślałam by je wpisać i sprawdzić czy to jednak to hasło ha ha .





6 komentarzy:

  1. Ja też często czekam, aż olśnienie przyjdzie, hehehe najlepsze,że przychodzi :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez już się zdarzało takie "zaćmienie" mózgu, że stałam kiedyś przy kasie i się zastanawiałam jakie mam hasło, a na końcu zapłaciłam gotówką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak raz miałam z hasłem do poczty mailowej, którą sprawdzam codziennie. Totalne zaćmienie umysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu!
    Taka amnezja często mnie dopada. Najczęściej jest gyd coś robię a myślę o innych rzeczach.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś całkiem zapomniałam hasła do banku :) To chyba większości się trafia takie zaćmienie (przynajmniej raz). A wiosna się spieszy nadrobić czas i wszystko pięknie kwitnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś sobie przez takie zaćmienie umysłu zablokowałam hasło w bibliotece. Na szczęście dało się je odzyskać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń