piątek, 18 czerwca 2021

 Witajcie Ostatnio jakoś nic mi się nie chciało. Była też kompletna nuda czyli dzień do dnia podobny A że nic mi się nie chciało to tylko pochłaniałam książki .By dnie trochę były urozmaicone to w niedziele zepsuło się cos przy zlewie .W poniedziałek w ubikacji coś się popsuło a we wtorek żarówka w łazience padła ., Ot takie "rozrywki" domowe .,Były też musowe spacerki . W poniedziałek byłam na pobranie krwi . Troszkę poczekałam bo duża kolejka była. Za to pobranie poszło bardzo szybko co się u mnie nie często zdarza .Zawsze ma problem w znalezieniu u mnie żyły i kłuje mnie po rękach kilka razy zanim znajdzie . W środę też byłam na kłuciu . Tym razem nic mi nie pobierali tylko wstrzykiwali . Ja nigdy nie szczepiłam się nawet na grypę a teraz na tego wiruska się zaszczepiłam .Za to w czwartek wpadła niespodziewanie znajoma . Oj jak dawno jej nie widziałam . Miło sobie pogadałyśmy .Rozproszyła nudę i nic niechenie i jest okej 



5 komentarzy:

  1. Fajne spotkania to najlepszy sposób na nudę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio odnawiam swoje znajomości. P.S. Miło jest widzieć Twoją uśmiechniętą buzię. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jesteśmy zaszczepieni i zaczynamy spotykać się ze znajomymi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkania fajna rzecz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie pomyślała, że się nudzisz? Ty masz tyle pomysłów! Al wiadomo niespodziewana wizyta dobrego znajomego jest bezcenna :-))

    OdpowiedzUsuń