piątek, 4 czerwca 2021

Wypad za miasto

W tym roku pierwszy raz do domeczku pojechałam pod koniec kwietnia a potem dłuuuuugo nic. Dopiero teraz w poniedziałek ostatniego dnia maja na parę godzin z mamą  pojechałam . Mama w swoim ogródku robiła ja  jej ciut pomagałam . Pogoda zmienna była jak słońce to ciepło a tylko chmury przyszły to zimno . Ale troszkę na świeżym powietrzu byłam . A oto nowa brama do ośrodka . Już kiedy wspominałam o tym ze taka to nowa technika ze Julecka będąc w domu w Olsztynie może tu bramę aplikacją otworzyć . Oczywiście można tez kluczem i pilotem . W zarządzie są młodzi energiczni ludzie wiec ulepszają rzeczy w ośrodku 








4 komentarze:

  1. W końcu pogoda się poprawiła, więc będziesz mogła częściej odwiedzać domeczek, Basiu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wokół domeczku masz Basiu:)
    Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super miejsce do odpoczynku - sprawia wrażenie spokojnego miejsca. Fajnie czasem zmienić otoczenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda się zdecydowanie poprawiła i wszystko pięknie kwitnie :) Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń