sobota, 21 września 2019

Spotkanie klubowe

Witajcie Dziś byłam na spotkaniu klubowym w moim klubie TPG.Przyniosłam sporo kartek urodzinowych bo z kilu miesięcy . Niestety nie wszyscy byli . Byłam nas mało z małym Tymkiem tylko13 osób .A cztery osoby były nowe . Pierwszy raz u nas były .Zrobiliśmy luźne spotkanie integracyjno zapoznawcze. . Najpierw pisaliśmy na kartkach swoje imię . Następnie na każdą literę imienia coś o sobie .jakąś zaletę cechę charakteru itp  Oto moja kartka . Czy uda wam się coś przeczytać???Takie mam beznadziejne pismo. Zanim zaczęliśmy był tort . A kto ma302 lata ???? Nasza pełnomocnik Martynka za parę dni kończy okrągłe a zaraz potem jej synek Tymek  2 latka .Fajny maluszek . Widać że było u nas dziecko bo samochodziki na podłodze.By bardziej się poznać zagraliśmy w pajęczynę Uczestnicy siedzą w kręgu. Prowadzący trzyma kłębek wełny i przedstawia się Jestem Magda. Potem trzyma koniec wełny i rzuca w dowolnym kierunku (do innej osoby). Ta przedstawia się i podaje kłębek dalej. Jak już wszyscy przedstawią się, to powstanie tzw. pajęczyna. Zwijamy kłębek i w odwrotną stronę się przedstawiamy. Teraz kierunek rzucania i przedstawiania się zmienił.Każdy z nas mówił coś o sobie . Gdy zwijaliśmy kłębek w odwrotną stronę to mówiliśmy coś miłego danej osobie. Potem kilkoro z nas zagrało w chińczyka . Bardzo lubię w to grać Gra była przystosowana dla osób niewidomych . Niestety byłam przedostania









7 komentarzy:

  1. Fajnie spędzasz czas Basiu na tych Waszych spotkaniach.
    A tort jak smakowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spotkanko :) A możesz napisać co było na Twojej kartce ?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spotkania to jest coś pięknego, chyba nie można lepiej wykorzystać swego czasu, super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie spędzać czas z ludźmi, których się lubi. Widać u Was rodzinną atmosferę :) Pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło Basiu spędziłaś czas, a gra w pajęczynę bardzo fajna , nie znałam jej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie razem spędzacie czas.

    OdpowiedzUsuń