czwartek, 26 września 2019

Wymianka kartkowa pieski

Witajcie . We wrześniu w wymiance u Lidzi wymieniamy się karteczkami z pieskami . Bardzo lubię pieski . W swoim życiu miałam cztery pieski ostatni 10 lat temu . Karteczkę z pieskiem z pocztówki zrobiłam dla Ani http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/
Fajniutką super karteczkę dostałam od Kamili z http://zkapeluszawziete.blogspot.com/




Puszek okruszek
Puszek kłębuszek
Bardzo go lubię
Przyznać to muszę
Puszek okruszek
Kłębuszek
Jest między nami sympatii nić
Wystarczy tylko
Że się poruszę
Zaraz przybiega by ze mną być 2x

Na spacer poszłam raz
Do domu wracać czas
Przychodzę Cóż to ach
Przyjaciel mój we łzach
Jak mogłaś mówi mi
Przez ciebie moje łzy
To widok przykry dość
Dostanie smaczną kość

Puszek okruszek
Puszek kłębuszek
Bardzo go lubię
Przyznać to muszę
Puszek okruszek
Kłębuszek
Jest między nami sympatii nić
Wystarczy tylko
Że się poruszę
Zaraz przybiega by ze mną być 2x
 

7 komentarzy:

  1. Obie karteczki super i fajna zabawa przy wymiance, a piosenka z mojego dzieciństwa.:) Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu obie kartki są prześliczne , a piosenka o piesku jest jedną z moich ulubionych z dzieciństwa.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są obie kartki, Basiu.
    Ja wolę kotki niż pieski:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, kartki są przecudne! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki :) Bardzo dziękuję za obie karteczki i pamięć :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karteczkę Basiu zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń