piątek, 20 września 2019

Troszkę intensywny czas



Witajcie . W poniedziałek obie z mamą byłyśmy u lekarza. Ale się naczekałyśmy takie było opóźnienie . Czekałyśmy ponad godzinę. Jeszcze nigdy tak długo nie czekałyśmy . Miałyśmy w planach potem pobuszować po sklepach ale że tak długo to buszowanie było krótkie . We wtorek to troszkę się działo . Byłyśmy na mieście  buszując w sklepie a potem poszłam do usznej czyli protetyk słuchu . Poprawiła mi coś w aparacie bo przeszkadzały mi jakieś dźwięki .Następnie pojechałyśmy do innej przychodni by mama do lekarza się zarejestrowała . Wracając do domu  zaszłyśmy do apteki a potem do spożywczego . W tym czasie siostra zadzwoniła ze już idą do nas bo przywiozła winogrona .Mama oo to zajdziecie do sklepu pomożecie nieść zakupy . Niby blisko sklep ale czasami ciężko nieść wiec fajnie że ktoś inny poniesie .Siostrzeniec przyniósł swoje gry dziecięce bym wystawiła na charytatywny bazarek na TPG . Znajoma się śmieje ze ja dom tam sprzedaje bo tyle rzeczy wystawiam . No to  książki gry po siostrzeńcach itp . Mi nie potrzebne a  na szczytny cel idzie .W miedzy czasie był kurier ale mnie nie było dobrze sąsiadka była to wzięła  .Gacek gdzie jesteś?
Dokąd leci nietoperz? Kto je lody? Gdzie siedzi żabka? Ta gra jest jak zabawa w chowanego! Na pięknych obrazkach ukryły się zwierzątka i różne ciekawe przedmioty. Gracz, który jako pierwszy odnajdzie na planszy właściwy szczegół, wygrywa!
Loteryjka obrazkowa. Dzieci szukają na dużych tablicach elementów przedstawionych na małych kartonikach. Gra ćwiczy spostrzegawczość.
W zestawie: wiek 3-7lat
„Twist” to gra krzyżówkowa, w której wyrazy „krzyżują” się ze sobą w niezwykły sposób. I chociaż jest grą edukacyjną, bo zachęca do sprawnego posługiwania się językiem polskim, to przede wszystkim jest świetną rozrywką.
Quiz zawiera pytania
z różnych dziedzin. Spośród trzech podanych odpowiedzi tylko jedna jest prawdziwa, natomiast pozostałe są zabawne. Gry wzbogacają słownictwo dziecka, atrakcyjny sposób przekazują wiedzę
z biologii, geografii, literatury i innych dziedzin.Sprzedam Quiz Gdzie Raki Zimują? Opis produktu: Quiz z różnych dziedzin. 270 ważnych pytań, 810 śmiesznych odpowiedzi, barwna plansza i 4 nietypowe pionki (raczki). Spośród trzech podanych odpowiedzi tylko jedna jest prawdziwa, natomiast dwie pozostałe są śmieszne. Gra wzbogaca słownictwo, pomaga rozumieć i właściwie interpretować znane przysłowia i powiedzonka. W atrakcyjny sposób pomaga przyswajać wiadomości z różnych dziedzin: z biologii, geografii, literatury... i dostarcza mnóstwo dobrej zabawy! Zawartość pudełka: 4 figurki raków, 2 podstawki (brak 2 podstawek) 45 kart z pytaniami instrukcja. Gra przeznaczona: dla 2 do 4 graczy, w wieku od 6 do 10 lat.
W środę troszkę porządki robiłyśmy a że dawno nie było siostrzeńca he he we wtorek to wpadł bo mama jeszcze coś tam od niego chciała  W  czwartek  robiłam porządki w książkach . Ja nie chodzę do biblioteki tylko czytam to co kupiłam lub co dostałam . Dawno żadnej książki nie kupiłam więc czytałam te co dostałam bo myślałam ze swoje już wszystkie przeczytałam Teraz odkryłam ze mam jeszcze trochę nie przeczytanych Zresztą nie wszystkie przeczytane pamiętam więc z przyjemnością do nich wrócę .Odkryłam ze z siostra kiedyś baaardzo dużo czytałyśmy różnychporadników ale czy coś w głowie został to nie wiem . . Ale się rozpisałam A jutro idę na spotkanko klubowe

6 komentarzy:

  1. Znam niektóre z przedstawionych przez Ciebie gier. Od razu wróciły wspomnienia z dzieciństwa. Mam nadzieję że zysk ze sprzedaży gier zasili konto waszego stowarzyszenia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te gry. Ja też zawiozłam przede wszystkim gry do siostrzeńców. Cieszę się,że się rozwijają dzięki temu. Wszyscy to chyba doceniają :-) Uściski serdeczne Basiu :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, ale piękna tęcza. Faktycznie miałaś intensywne dni.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami sie zastanawiam Basiu, kiedy Ty na to wszystko znajdujesz cas, tyle rzeczy każdego dnia robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super gry i piękna tęcza na Wami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam grać w takie gry, super sprawa ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń