czwartek, 5 listopada 2020

misiowa wymianka kopertowa


 Witajcie u Lidzi http://misiowyzakatek.blogspot.com/  wymieniałyśmy się kopertami z misiami. Ja baaardzo lubię misie i mam ich kilka . Ja wysłałam  paczuszkę do organizatorki czyli Lidzi. W paczuszce różne pluszowe  misie oraz obrazek, notes i rameczka .Ja paczuchę dostałam od Marzenki http://sennyocean.blogspot.com/  Zobaczcie jak się Marzenka rozszalała ile wspaniałości .Fajne rzeczy z pandą czyli super notes, długopisy ,pojemniczki ,ramka. Oraz inne misiowe wspaniałości :papiery, temperówka ,gumki ,skarbonka ,zakładka . Cytat na zakładce genialny. zakładce . cos dla mnie he he bo ja mam bałagan  Suuper wymianka . Bardzo dziękuję 
















6 komentarzy:

  1. Basiu jeszcze raz Ci dziękuję za super misiowy prezent. A Marzenka wysłała Ci same super rzeczy, ten pluszowy notes jaki ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu bardzo mi miło było wysłać do Ciebie kopertę z misiem tym bardziej cieszę się że coś z przesyłki wykorzystasz.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję zabawę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wspaniałości...:) Gratuluję Basiu super wymianki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie te miśki. Przecudne prace :) Podziwiam talent, podziwiam i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń