wtorek, 10 listopada 2020

Wieczorny spacer do parku świetlne iluminacje

 Witajcie. w niedziele po południu zadzwoniła siostra że chcą nas z siostrzenicą  gdzieś  zabrać i coś pokazać. Głowiłam się co one  wymyśliły .??? Co wieczorem można pokazać??? Raptem mnie olśniło świetle iluminacje !!!. Czytałam że w jednym parku cos takiego zrobili .Gdy to czytałam to ciemno robiło się późno . Późno nie lubię z już  z domu wychodzić więc zapomniałam o tym . A tu proszę taka niespodzianka .Tak zgadłam gdzie mamy pojechać i bardzo się z tego ucieszyłam. Zdjęcia porobione i spacerek fajny . Widać że często odwiedzany park bo ludzi nawet sporo było . https://www.olsztyn.com.pl/artykul,w-parku-jakubowo-stanely-ogromne-iluminacje-nawiazujace-do-lat-20-xx








-wieku-zdjecia,30639.html

5 komentarzy:

  1. Iluminacje dają wspaniały efekt.
    Buziaczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te iluminacje. Szczerze przyznam, że jeszcze na żywo nie widziałam i nie miałam okazji oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te iluminacje. U nas są podobne, ale na przełomie grudnia i stycznia.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe masz atrakcje w swoim mieście :) Pozdrawìam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń