poniedziałek, 2 listopada 2020

Paczuszka od Marzenki

 Witajcie Marzenka http://sennyocean.blogspot.com/  wysyłała do mnie Karteczkę z misiem ,i wymankę z misiem  Jeszcze jej nie pokazywałam . Dostałam więc od niej wielgachną paczuchę bo oprócz misiowej  kartki , misiowej wymianki wysłała mi niespodziankę na urodziny .Tematem przewodnim oczywiście były muszelki . Dostałam muszelki ceramiczne, światełka   , zakładkowe magnesy , naturalne .. Fajne są te chyba szklane przegrzebki .Marzenka chyba wyczuła że zaczęłam  robić świeczniki  bo dostałam też szklane pojemniczki . Bardzo dziękuję  za pamięć i tyle wspaniałości 












6 komentarzy:

  1. Marzenka obdarowała Cię Basiu samymi cudownościami. Wspaniała kartka-składaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Basiu.
    🎂

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie Cię Marzenka obdarowała. A te duże perłowe muszelki jakie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale obdarowała Cię Marzenka, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent i karteczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń