niedziela, 29 listopada 2020

Wyzwanie czytelnicze Listopad

 Witajcie . Na początku roku w wyzwaniu miesięcznie czytałam po kilka książek. Potem się rozkręcałam i tak doszłam do kilkunastu książek miesięcznie . W tym miesiącu mamy literki NWŚ  Przeczytałam wszystkie książki jednej autorki na N . To fantastyka . Tytuł to tylko jeden i żadnej okładki

1N Andre Norton 

Troje przeciw Światu Czarownic"

 Simon i Jaelithe zaginęli bez wieści. Tymczasem los ich dzieci, trojaczków – Kyllana, Kemoca i Kaththei – jest zagrożony. Czarownice odkryły drzemiący w Kaththei Talent i pojmały ją, aby stała się jedną z nich. Kyllan i Kemoc postanawiają za wszelką cenę uwolnić siostrę ze szkoły czarownic.

  

5 komentarzy:

  1. Chylę czoła Basiu , nie dość że masz literkę w każdej książce to jeszcze ich ilość powala . Dla mnie nieosiągalne żeby przeczytać jedna książkę w 2,5 dnia. Raz tylko mi sie udało przeczytać całą ksziążkę w pociągu przez 10 godzin.
    Gratuluje !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny wynik czytelniczy ! Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, oj faktycznie się rozkręciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 12 książek - jak dla mnie piękny wynik. Tej serii nie znałam, może kiedyś się skuszę.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mniemam seria pięknie cię wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń