czwartek, 12 listopada 2020

Wyklejany Misio

 Witajcie Oto wyklejany samoprzylepnymi półperełkami misio .Ostatnio pokazałam wyklejanego konia.http://basiapawlak.blogspot.com/2020/10/wyklejanka.html  Konik nie ma wyklejanego tła a misio ma . Jest taka wyklejanka diamentowa   To specjalny rodzaj robótek, w którym diamenciki przyklejane są do powierzchni płótna, na którą nakładany jest rysunek i klej Tylko że diamenciki są chyba bardzo małe .Nie dała bym rady więc sama sobie wymyśliłam i poprzyklejałam .Półperełki są w dwóch rozmiarach bo takie miałam Te zielone są mniejsze i trochę gorzej trudniej mi się je naklejało . Pomarańczowe za to miały słabszy klej i się odklejały. Może jeszcze coś wykleję jak znajdę pomysł



6 komentarzy:

  1. Basiu bardzo ładny i ciepły misiek, aż chcę go przytulić. :)
    Przepiękną pracę wykonałaś.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt, Basiu. Misiaczek wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy misiaczek, wręcz stworzony do przytulania(chociażby w myślach).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny, wiem co mówię bo jest cały mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo :) I wygląda bardzo ładnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń