czwartek, 5 grudnia 2013

Koncert Basi Raduszkiewicz

Witajcie , Bardzo Bardzo dziękuje wam za  śliczne  mile życzenia imieninowe .Wczoraj  imieninek nie wyprawiałam . Poszłam  się ukulturalnić jak to nazywam .Poszłam na Koncert . Koncert fajny tylko ech .. Koncert był darmowy i mała sala więc    niestety troszkę ludzi stało bo nie było już j miejsc siedzących a tyle osób było chętnych na koncert. Niestety myśmy tez stali i to tak że nic nie było widać .Ale koncert fajny i zawsze to jakieś wyjście z domu . A oto jaka laurka i kotek jaki dostałam od Majeczki córci Magdy  bo z nimi byłam na koncercie .
Basia RaduszkiewiczWykonawczyni z kręgu piosenki poetyckiej. Śpiewa tzw. piosenki literackie, utwory z nurtu piosenki aktorskiej, ballady, a także „klasyczną” poezję; wiersze Achmatowej, Baczyńskiego, Miłosza, ks. Twardowskiego czy polskich poetek współczesnych. W swoim repertuarze ma też wiersze dla dzieci Tuwima i Brzechwy.


5 komentarzy:

  1. zazdroszcze Ci koncertru:) musiało byc świetnie:) Piekna laurka i sympatyczny kotek..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego, Basiu, spóźnione lecz z serca płynące... :) Podarki niezwykle sympatyczne. Koncertu zazdroszczę- uwielbiam poezję śpiewaną.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne piękne prezenty !!! pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa świętowanie :) I kolejne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione życzenia imieninowe ! niech ta radość i pogoda ducha będzie zawsze Ci obecna ! Śliczne prezenty i wszytko z sercem ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń