sobota, 14 grudnia 2013

Wigilia klubowa

Witajcie . W czwartek i piątek miałam rekolekcje klubowe a dziś była wigilia .  Zawsze na wigilii jest sporo osób   .Był opłatek , kolędy , mikołaj  . Można było na spokojne  posiedzieć porozmawiać. Dałam moje gwiazdki które ostatnio tak robiłam .Leżały przy każdym nakryciu i potem  każdy wziął je do domu . Właściwe to jak widać na zdjęciu to zostały położone zanim nakrycia bo  talerze przyjechały później  . Tak miło świątecznie spędziłam dzisiejszy dzień.

8 komentarzy:

  1. Cudowne chwile :) Życzę także radości wynikającej z czasu Oczekiwanie, który jest teraz naszym udziałem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Basiu spędziliście dzień, u mnie w szkole Wigilia w środę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach od razu przypomniały mi się wigilie klasowe jak jeszcze chodziłam do szkoły :D. Chętnie przeszłabym się na takie spotkanie, wspaniałe chwile.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spotkanie :) Piękne gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś wszystkim miłą niespodziankę tymi gwiazdkami. Wspaniale mieć tylu przyjaciół. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie piękne chwile na pewno będą długo w Twojej pamięci:) Radość i uśmiech gościła u Was i to jest najpiękniejsze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne gwiazdki! wszystko tak uroczyście :) ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa takie wigilijne spotkanie. Narobiłaś się tych gwiazdek, ale na pewno się ucieszył każdy

    OdpowiedzUsuń