środa, 11 grudnia 2013

ROBÓTKA 2013

Warto robić  nawet mały gest by komuś sprawić radość. Przeczytałam   http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/11/robotka-2013.html   i też postanowiłam coś  zrobić wysłać kilka drobiazgów . Zastanawiałam się czy  napisać . Bo  nie che się chwalić ze coś tam zrobiłam wysłałam ach jaka to ja dobra    . Nie to nie to .To nie tak .Postanowiłam napisać bo może ktoś jeszcze się do akcji przyłączy . Wysłałam kilka koszyczków  misia  bransoletkę itp oraz kilka bardzo prostych kartek świątecznych .



  je

6 komentarzy:

  1. Basiu- ja też uznaję zasadę, że warto pomagać. Piękny gest ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę jak pięknie :) masz dobre serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki i ekstra prezenty :) Na pewno obdarowani się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, nie zmówiłyśmy się, bo ja u Ciebie pierwszy raz spotkałam wzmiankę o tej akcji i czym prędzej przystąpiłam do kontynuacji, więc bardzo dobrze, że o tym wspomniałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że o tym piszesz Basiu, bo następne osoby mogą się przyłączyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Komitet dezorganizacyjny caluje dubeltowo!Bedzie radosc!

    OdpowiedzUsuń