piątek, 6 grudnia 2013

paczuszka dla najczęściej komentującej

Witajcie . Ja  wysyłam  małe paczuszki w dowód wdzięczności dla najczęściej komentujących.Teraz tez wysłałam . Taki koszyczek pompona i aniołka   . Jest też kartka  imieninki no tak starałam się wysłać na imieninki. Paczuszka  trafiła do Basi z http://5porroku.blogspot.com/  Zajrzyjciedo niej .Wspaniale ciekawie pisze,ślicznie maluje i piękne zdjęcia robi .A oto zdjęcie dzisiejszej zimy brrr. Dobrze że ja nie muszę nigdzie  wychodzić.

10 komentarzy:

  1. Dobre serduszko masz Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu u mnie ten sam widok za oknem ,a prezencik dla Basi śliczny przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezencik,u mnie nie ma śniegu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace. Miły gest z tymi prezentami, dobre serce masz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty, a zdjęcie zachęca do siedzenia pod kocykiem z kubeczkiem ciepłej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty płynące od serduszka są najlepsze:)Pozdrawiam mikołajkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty :) U nas też wieje, gwiżdże i huczy- uchwyciłam jednak cudowną chwilę- niestety szybko uleciała, ale zapraszam na bloga do obejrzenia :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenciki Basiu uszykowałaś ! Widok z Twojego okna dokładnie odzwierciedla to o czym mówiła moja córka jak dzwoniła - wróciła z uczelni jak zamrożony bałwan !!!! A ja też nie musiałam dziś wychodzić z domu, ale za to prądu nie miałam dopiero od niedawna mam i nadrabiam komentarze :) Trzymaj się zdrowo i cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały prezent Basiu przygotowałaś. Przy takiej pogodzie lepiej z domu nie wychodzić. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny upominek. Ten pomponik fajnie by się prezentował na choince :)

    OdpowiedzUsuń