poniedziałek, 30 grudnia 2013

Kartki świąteczne dostałam

Daria   
ivy
Witajcie . Oprócz kartek w różnych wymiankach dostałam też   śliczne kartki   świąteczne od innych   blogowiczek i  nie tylko .Pokazuję tylko te  ręcznie  zrobione Pierwsza jak widzicie te choineczki były inspiracja do choinek na dużych kartkach dla  naszych  sponsorów  Drugą dostałam Jak wygrałam przydasie . Już przydasie się przydały i kilka już zostało użytych . Trzecia kartka to od oj  wielka niespodzianka  dostałam masę fajnych papierów .Jeszcze się wam nie chwaliłam ale pochwalę się. Ostania to od  znajomej taka fajna prosta też ręcznie zrobiona 

7 komentarzy:

  1. To bardzo miło dostawać takie ładne własnoręcznie robione karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz mnóstwo przyjaciół, Basiu- to miłe i piękne, kiedy ktoś pamięta o nas, choć bardzo często nie znamy się osobiście :) Karteczki prześliczne dostałaś- widać od serca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Basiu! Dużo szczęścia w Nowym Roku i zdrowia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki , każda ma swój niepowtarzalny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że kartka doszła, dziękuję za Twoją :)

    OdpowiedzUsuń