środa, 14 czerwca 2017

Kartka Bożonarodzeniowa z ptaszkiem

Witajcie . Oto karteczka jaką zrobiłam na zabawę u Uli .Na karteczce miał być  ptaszek . Moja karteczka jest niebiesko srebrna a ptaszek taki brokatowy . Wiecie co w robieniu kartek najwięcej czasu zajmuje mi szukanie odpowiednich rzeczy .Nie to że nie wiem gdzie to mam tylko tyle tego mam. Ptaszka szukałam w pudle gdzie mam wszystkie świąteczne pocztówki  i  inne dodatki . Zanim to wszytko przejrzę i wyjmę  odpowiednie rzeczy co mi się przyda to trochę to  zajmuje czasu . Wy tez tak macie


8 komentarzy:

  1. Basiu, mam dokładnie tak samo. Najwięcej czasu zajmuje mi grzebanie w pudłach, pudełkach i pudełeczkach.
    Twoja kartka jest urocza.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Zgadzam się z Tobą, bo ja też najwięcej czasu tracę na dobieraniu elementów, A karteczka jest cudowna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna karteczka Basiu i ja tez tak mam ze wiecej czasu poswiecam na przeszukiwaniu niz tworzeniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka super, a jeśli chodzi o poszukiwania przydasiów, to zdecydowanie przeglądanie ich zajmuje najwięcej czasu w "produkcji" kartek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń