wtorek, 13 czerwca 2017

Kolejne koszmarne karteczki i obiadek 13 Czerwca dzień dobrych rad

Witajcie . Szperając w czeluściach komputerka znalazłam zdjęcia kolejnych koszmarnych karteczek . te kartki robiłam baaaaardzo dawno temu. Moje rysunki na tekturce oraz trochę bibuły  . A teraz o obiadku . Mama jest raczej tradycyjna w gotowaniu i nie przepada za  nowinkami . Czasami jedna kupuje  inne smakołyki by coś innego zrobić dla gości .Paluszki nie wykorzystała  jednak . Potem  wracając z miasta zastanawiałyśmy się co na obiad zrobić i mama wpadła na pomysł by wykorzystać te paluszki . Na opakowaniu był przepis na sałatkę . Z wymienionych rzeczy miałyśmy tylko oprócz paluszków , majonez i ananas z puszki . Dodałyśmy  jabłko , rzodkiewki. ser żółty,pomidor  i taką sałatkę zrobiłam . Mama  zrobiła  naleśniki i w nie wsadziliśmy tą sałatkę . Pyszne było







13 czerwca - dzień dobrych rad

13 czerwca obchodzone jest święto dobrych rad. Na pewno musieliście kiedyś podjąć jakiś trudny wybór. Nie wiedzieliście co robić i na co się zdecydować. Wtedy potrzebna bardzo jest dobra rada. Musimy także znaleźć odpowiednią osobę która tej dobrej rady mogła by udzielić. Dobrych rad mogą udzielać zarówno dzieci, jak i dorośli.

5 komentarzy:

  1. Ale mi Basiu narobiłaś smaka na takie coś! Mam nadzieję, że smakuje tak samo jak wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, oto moja dobra rada: nie nazywaj tych kartek koszmarnymi, bo wcale takie nie są.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Ale mieliście fajny Posiłek, Prawdę mówiąc dobrej rady to bym co chwilę potrzebowała, A karteczki Wcale nie są koszmarne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki wcale nie wyglądają tak źle :) Za to sałatka wygląda smakowicie, a naleśniki to chyba nożna jeść ze wszystkim - haha :)
    A dobra rada dla mnie to powinna być: "spiesz się powoli". Nie wyglądałabym tak jak wyglądam - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie to generalnie wkurzają "dobre rady", pewnie dlatego,że udzielają je osoby, które pojęcia nie mają o czym mówią, bo nigdy w takiej sytuacji nie były. Dobre rady to sama w sobie znajduje, hehe Kiedyś psycholog powiedziała: sama pani wymyśli co trzeba zrobić. I jeszcze ktoś mądry to powiedział i tak już zostało. Oczywiście ktoś lub coś, mnie często zainspiruje.

    OdpowiedzUsuń