środa, 7 czerwca 2017

Kartki przez caly rok u Ani

Witajcie .Oto moje  czerwcowe  karteczki  u Ani .Boże Narodzenie to Aniołek. Mój to taki troszkę inny wycięty oczywiście z pocztówki .Wielkanocna to  baza ze  ścinków  resztek . Umie  sporo tego jest Nie wyrzucam bo może się przydać  . Ostatnio jednak robiłam czystkę i  jakieś  powyrzucałam . Moja baza prosta czyli z szerokich pasków. Na to nakleiłam obrazek z pocztówki i kwiatki . Okolicznościowa to baza lub dodatki z gazety z nadrukiem . Do jej zrobienia wykorzystałam zwykłą gazetę Troszkę ja podmalowałam i przykleiłam różę  też  z gazety  które kiedyś zrobiłam .




13 komentarzy:

  1. Basiu, prześliczne kartki. Najbardziej podoba mi się gazetowa ze wspaniałą różą.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu cieszę się że tak szybko poradziłaś sobie z czerwcowymi kartkami. Wytyczne wszystkie spełnione , karteczki super to i zadanie zaliczone na szósteczkę.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Wspaniałe karteczki ci Wyszły - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne karteczki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, pomysłowo je zrobiłaś :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki Basiu! Aniołek jest uroczy a ścinkowa baza wyszła bardzo efektownie. Zaskoczyłaś mnie gazetową kartką - jest niezwykle pomysłowa, po prostu śliczna.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie sobie poradziłaś :) Karteczki pięknie spełniają wytyczne. Podoba mi się ta okolicznościowa, szczególnie kwiat z gazety :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki bardzo ładne, jest co podziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe karty .Podziwiam zwłaszcza różę , jest lekko naturalnie muskana przez wiatr .Wszystkie karty zawierają to co jest najcenniejsze -radość Tworzenia z dużej litery .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne karteczki, ta z różą mnie urzekła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczki Basiu .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń