środa, 28 czerwca 2017

kartki

Witajcie Ostatnio pisałam że mama  chciała bym zrobiłam karteczki jedną męska i jedna dla pani Ostatecznie wzięła tylko męską choć w zamyśle ona była robiona dla pani .Oto ona biała baza a na niej rudy kawałek  po wycięciu wykrojnikowego elementu .Dostałam takie fajne od Ani Iwańskiej .Dodałam  tylko dwa kwiatki i listki .Nie dodałam nic więcej by wzorku ślicznego nie przytłoczyć . No i mama wzięła ją jako męska . Druga kartka niebieska miała być męska .Dodałam jednak trochę kolorowego i wyszła dla pani . dałam ją na spotkaniu klubowym


8 komentarzy:

  1. Basiu! Obie karteczki są Śliczne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Basiu , że przydają Ci się moje wycinanki. Bardzo fajna kartki zrobiłaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie karteczki Basieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Basiu, na pewno spodobały się obdarowanym.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie piękne :-) Podoba mi się Twoja umiejętność wykorzystywania resztek.

    OdpowiedzUsuń