czwartek, 8 czerwca 2017

Weekend za miastem daaawno temu






Witajcie. Kolejny post wspomieniowy .Opisywałam już jak to się spotykaliśmy w domach naszych członków TPG Nie  tylko członkowie nas  zapraszali do siebie ale  nasi wolontariusze i ich rodziny także .Oto kiedyś na weekend grupka pojechaliśmy do domku nad jeziorem do Romot niedaleko.  Ełku Było bardzo fajnie miło. Zapraszam do lektory bo na stronie TPG opisaliśmy ten wyjazd . Zapraszam  przeczytajcie  bo to ja napisałam . Zapomniałam całkiem że to ja napisałam http://tpg.org.pl/blog/weekend-za-miastem-olsztynskiego-klubu-gluchoniewidomych/

6 komentarzy:

  1. Basiu z ciekawością przeczytałam artykuł i pooglądałam fotki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu! Artykuł wspaniały napisałaś, A weekend Bardzo fajnie spędziliście - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wspomnienia i ciekawie spędzony czas :) Artykuł też ciekawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu przypomniało mi się Basiu, jak w czasach szkoły podstawowej i gimnazjum organizowane były wycieczki dla całych rodzin po Jurze Krakowsko - Częstochowskiej. Wspaniały pomysł na zintegrowanie się! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wspomnieniowy wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypad za miasto jest zawsze miłą rozrywką :)

    OdpowiedzUsuń