czwartek, 11 maja 2017

Ogniste pudełko

Witajcie. Danusia   w tym miesiącu podpasiła mi z tym ognistym kolorem . Bardzo lubię połączenie pomarańczowego , czerwonego, żółtego. Odrobina czarnego też jest okej . Zrobiłam sobie takie oto pudełko . Ostatnio już pokazywałam   pomarańczowe pudełko .Taki kolor mam w pracowni więc Ognisty  będzie mi tu pasował. Miałam pudełeczko gdzieś tam wciśnięte z czymś stało i postanowiłam je okleić .Okleiłam na taki żółto pomarańczowy . Dodałam inne ogniste kolorki . takie małe skrawki z resztek .Wiem że nie jest  dokładnie przyklejone ale jest . Bardzo lubię ognisko mmm . Siedzieć wieczorem i patrzeć  w płomienie . Ech dawno tak nie siedziałam przy ognisku wieczorkiem .Zabieram od Danusi drugi obrazek  bo to też moje klimaty .




15 komentarzy:

  1. Extra pudełko, a kolorki zdecydowanie ogniste :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, świetne pudełeczko Ci wyszło! Prawdziwie ogniste!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i proszę jakie ładne ognista pudełko powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu pomysłowe pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko pieknie się wpisało w temat zabawy.Jest świetne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :-) Ogniste kolory, to również moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pudełko, kolory iście ogniste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu piękne ,ogniste pudełko wymodziłaś.
    Dzięki za udział w zabawie ,jak zawsze mogę w niej i na Ciebie liczyć,super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę jak ogniście.też lubię pudełka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ogniste pudełeczko!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty się kochana nie przejmuj czy dokładnie bardziej czy mniej ;)
    Ważne, że sprawia ci to radośc i dobrze się przy tym bawisz!

    OdpowiedzUsuń