wtorek, 16 maja 2017

Różowa kartka

Witajcie . Oto taka różowa karteczka .Różowa i różowe dodatki oraz takie serca z pocztówki .wiecie że ostatnio troszkę robiłam porządków w pracowni. oj jak dobrze jest robić porządki bo się znajduje rzeczy zgubione  Jak robiłam porządki przed świętami to znalazłam lupę którą dawno zgubiłam .Martwiłam się że nie mogę jej znaleźć. Lupa potrzebna jest mi  do czytania czy  robienia kartek itp .Miałam  rozwaloną i nią się posługiwałam  . teraz jak w pracowni robiłam porządki to zajrzałam do jakiejś koperty co tam mam. patrze co to .. druga lupa  !!! Ale się ucieszyłam bo zapomniałam o niej . a tu taka niespodzianka . To tak jak bym dostała prezent . Dobrze jest  czasem robić porządki he  he

8 komentarzy:

  1. no tak mnie się tez takie porządki przydały :-)
    Kartka śliczna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna :) W moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też sporo rzeczy odnajduję przy sprzątaniu 😄
    Fajniutka kartka, pozdrawiam Basiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, przy sprzątaniu można wiele znaleźć.
    A kartka jest super, Basiu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna Basiu Ci wyszła kartka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka, a porządków u mnie nie ma komu zrobić, więc już nie pamiętam co mi poginęło - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Porządki ważna sprawa :D Ja też często przy tej okazji znajduję różne niespodzianki. Bardzo fajna kolorystycznie kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię róż i już - kartka śliczna :-)

    Przy robieniu porządków można wiele zapomnianych "skarbów" znaleźć.

    OdpowiedzUsuń