sobota, 27 maja 2017

Spotkanie klubowe

Witajcie   Dziś   miło spędzłam czas na spotkaniu  klubowym w moim klubie  TPG. Graliśmy w  różne gry planszowe. Ja grałam w taką śmieszną grę z zadaniami . Sama ja przyniosłam . Oj śmiechu było sporo bo zadania  były śmieszne. Oto  kilka z nich Zarycz jak krowa.  zrób 5  żabich skoków i zakumkaj jak  żaba. Zrób najśmieszniejszą minę. Mi się miedzy innymi takie trafiło  Pokarz jak pływasz . No to ja niby pieskiem pływałam . Oraz pokarz jak straszy strach na wróble .Lubie  grac w różne gry . Potem poszliśmy jeszcze do parku bo pogoda była cudowna .





8 komentarzy:

  1. Fajnie Basiu że miałaś udany dzień .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu! Wspaniale jak masz okazję spędzać takie Miłe chwile - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli fajny udany i jakże wesoły dzień spędziłaś Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, czyli faktycznie dobrze się bawiłaś, bo z Twojego opisu bije samym optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, fajnie się bawiliście.
    Ps. Tez lubię grać w gry:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te Wasze spotkania i zabawy :)
    Super, że miło spędziłaś czas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę Basiu, że przyjemnie spędziłaś czas i w dodatku w doborowym towarzystwie. Zaintrygowałaś mnie tą grą. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszę kolejny raz - fajnie tam macie :-)

    OdpowiedzUsuń