piątek, 14 grudnia 2018

Gwiazdki z zimnej porcelany

Witajcie . Pamiętacie jak pisałam że zakochałam się w zimnej porcelanie .? No to zaczęłam z nią  szaleć i powstały ozdoby choinkowe . Na początek gwiazdki  wycinane foremkami do ciasta . Jedne gwiazdki są zwykłe białe inne kolorowe brokatowe . Są gwiazdki gładkie oraz takie z wyciśniętymi wzorkami aniołkami czy małymi gwiazdkami . Zrobiłam też z mniejszych gwiazdek łańcuch na złotej wstążce . Oto moje pierwsze ozdoby choinkowe w tym roku

















Gwiazdki są w ilości hurtowej bo jest ich ponad 60 małych kilkanaście nie licząc  łańcucha

17 komentarzy:

  1. Jakie śliczna i do tego całe mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu super Twoje gwiazdeczki , wiem bo sama mam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basienko gwiazdki są śliczne! Z całego serca dziękuję za kartkę (wczoraj doszła) i piękne ozdoby na choinkę z zimnej porcelany, które już wiszą! Sprawiłaś mi Kochana ogromną radość :)). Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko, przepiękne te ozdoby i jeszcze raz dziękuję za te, które trafiły do mnie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja karteczka również dotarła :) Dziękuję Basiu za ciepłe życzenia i za ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Dziękuję kochana za przepiękną paczkę. Ozdoby choinkowe na pewno zawisną na drzewku :), a kartka już stoi na półce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu! Przepiękne gwiazdeczki, Bardziej podobają mi się te białe - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te gwiazdki brokatowe extra. Ale Cię wciagnelo 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te porcelanowe ozdóbki Basiu! Ja ostatnio takze zaczęłam się bawić tą wdzięczną masą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne gwiazdeczki, super hurcik.:) Ja też cieszę się pięknymi ozdobami od Ciebie.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gwiazdeczki są extra !
    Wiem, bo do mnie też przyleciały - bardzo dziękuję :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gwiazdka i choinki śliczne!!!!-wiszą na honorowym miejscu na mojej choince. Wzruszyłam się otwierając przesyłkę(dziękuję ,że pomyślałaś o mnie!!)-była to niespodzianka!! Wszystkiego dobrego ,życzę Tobie Basiu z całego serca!!!!








    t

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo śliczne, zwłaszcza w takiej ilości, hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu dziękuję za gwiazdy wiszą na choince.

    OdpowiedzUsuń