sobota, 22 grudnia 2018

Ozdoby na choinke z zimnej porcelany

Witajcie W tym roku zaszalałam z zimną porcelaną i powstało sporo ozdób choinkowych .Gwiazdek wycięłam najwięcej.  Oprócz już   pokazywanych  powstało jeszcze około 30 .Te wyszły zwariowane  krzywe. Foremki to chińskie  badziewie i po takiej ilości  już się  odkształca  Motylków powstało trochę mniej bo   tylko 20   Takie niby choineczki ponad 30. Rozszalałam się z tymi ozdobami   . Większość powędrowała  do was , rodziny i znajomych






3 komentarze:

  1. A motylki są u mnie:)
    Buziaczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ważne jest, by ozdoby takie były idealne. Chodzi raczej o fakt samodzielnego ich przygotowania. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie też trafiły Twoje ozdoby, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń