sobota, 8 grudnia 2018

słoik po kawie i butelka

Witajcie Oto taki słoiczek po kawie . Pomalowałam popaćkałam go moim starymi farbami do szkła . Słoiczek niestety nie ma  zakrętki . W mikołajki byłam u znajomej i miedzy innymi ten słoiczek jej zaniosłam W słoiczku były złote myśli a potem będzie jako   wazonik  do kwiatków .Do tego wazoniku trochę pasował ten lampionik wiec też jej dałam . A oto taka butelka pomalowana na niebiesko zastanawiam się czy może ją jeszcze ozdobić kolorowym klejem na gorąco czy tak zostawić?? Na razie nie mam pomysłu do czego wykorzystać tą butelkę.


8 komentarzy:

  1. Super masz pomysły na wykorzystanie tego typu rzeczy. Dzięki temu nie od razu trafią do śmieci, a co za tym idzie Ziemia będzie wdzięczna. :) A jak można komuś przyjemność sprawić prezentem własnej roboty to już w ogóle super jest.

    A dziękuję. :) Na razie jest jak należy na stażu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, bardzo podoba mi się Twoje malowanie na szkle.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Klejem może nie,Ale dodałam bym jakiś kwiatek,Wazonik i świecznik są Piękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gorąco Ci Basiu dziękuję za piękną karteczkę i życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo ! Baw się i eksperymentuj ! Takie rzeczy wychodzą najlepiej ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne "popaćkane" prezenty :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają te Twoje Basiu popaćkane szkła - efekt potrafi nawet nas zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń