niedziela, 2 grudnia 2018

Książki

Na facebuku jest zabawa by przez 7 dni pokazywać okładki ulubionych książek beż opisu recenzji i tłumaczenia dlaczego Każdego dnia do zabawy nominuje się jedną osobę Siostra mnie nominowała więc się pobawiłam. Szukając książek   przy okazji zrobiłam porządek Mam baaardzo wysoka półkę na książki aż do sufitu i tam wysoko to od ładnych paru lat nie zaglądałam By się tam dostać muszę wejść na taką szafeczkę co stoi w korytarzu . kiedyś stal na niej telefon stacjonarny . Nie powiem ciut stracha miałam bo mamy akurat nie było w domu . Gdy wróciła to zrobiłam roszadę i na samą górę wstawiłam książki po które raczej nie szybko sięgnę Dumasa Vernego Kraszewskiego .Patrząc na książki widzę co lubię bo najwięcej mam fantastyki . Nawet już niektóre książki nie pamiętam o czym są . Kiedyś baaardzo dużo czytałam . teraz jak mam komputer to jakoś w domu czasu brak na książki . A szkoda bo lubię czytać Za to latem w domeczku nad jeziorkiem nadrabiam i czytam sobie opalając się










9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście masz dużo książek Basiu. Ale że Ty na taka szafeczkę wchodzisz... ja bym się bała że się pode mną załamie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja, prawie jak w bibliotece. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu wchodzenie na taką szafkę jest ryzykowne. Nie masz drabinki?
    Ja też mam ogromną ilość książek Science-Fiction. Obecnie zdeponowane w kartonach. Opisywana w nich fantastyka teraz okazała się rzeczywistością.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet patrzec na te szafeczke nie moge! Konieczna jest w domu mala drabina z trzymaniem u gory, spraw sobie, bo pewnie mama tez tak porzadki robi!!!
    Ja bede tez ksiazki odkurzac, ale dopiero po swietach, bo wiem ze zrobie potezny balagan, kilka szafek!
    Pozdrawiam z mokrej (dzisiaj) krainy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Masz nie zły zbiór książek,Dobrze że nic Ci się nie stało,wchodząc na tą szafkę - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała biblioteczka, ale wchodzenie na szafkę jest bardzo ryzykowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie wysoko się trzeba wdrapać do tych książek :) Ja bym się nie odważyła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Basiu!
    W dniu Twoich jutrzejszych imienin, gorące życzenia, wiele uśmiechu i powodzenia, niech Cię nie trapią żadne zmartwienia i niech się spełnią wszystkie marzenia.
    Życzę Ci z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, piękną masz biblioteczkę.

    OdpowiedzUsuń