sobota, 15 grudnia 2018

Wiilia klubowa

Witajcie Byłam dziś na wigilii klubowej naszego TPG .Było nas baaardzo  dużo prawie 60 osób .Byli zaprzyjaźnieni motocykliści  ,klerycy , wolontariusze, tłumacze przewodnicy i my osoby głuchoniewidome Niektórzy  są tylko raz do roku na wigilie .A teraz to nawet były osoby co dawno nie byly Jak zwykle miałam sporo  toreb więc musiałam poprosić o transport samochodem . Parę dni się pakowałam na spotkanie . Oprócz kartek urodzinowych i dla wolontariuszy miałam ozdoby świąteczne  czyli bombki choineczkę













i prezenty jakie dla wszystkich przygotowałam.Wzięłam tez kronikę by sobie ludzie mogli ją obejrzeć. Troszkę śpiewaliśmy z klerykami kolędy . Kolega miał urodzinki i tort . Był też mikołaj . ja też byłam mikołajową i  dałam prezenty ale jakie to w innym poście się pochwale . Na spotkanie wyjechałam przed 10 a w domy byłam dopiero o przed 17

10 komentarzy:

  1. Piękne i ciepłe spotkanie, a Ty Basiu wyglądałaś prześlicznie i gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu! Wspaniale Spędziłaś dzisiejszy Dzień, Jako mikołajka Ślicznie wyglądałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Takie spotkania zawsze cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne spotkanie wigilijne. I widać, że jesteś z niego zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania to moim zdaniem bardzo miła sprawa. Ja jak na razie miałem dwa spotkania w ramach stażu, a pewnie i Wigilia mnie czeka. Ciekawe czy będzie między wydziałami czy każdy swoją będzie miał.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocza z Ciebie Mikołajka, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie i nawet na kolankach u Mikołaja sobie posiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądałaś Basiu, a Wigilia bardzo udana, aż miło popatrzeć.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna impreza :-) Tak jak mi pisałaś, rzeczywiście motocykliści to dawcy uśmiechu. Poznałam takich chłopaków co opiekują się 2 Domami Dziecka :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spotkanie :) Fajnie się tak spotkać chociaż raz w roku :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń