poniedziałek, 17 grudnia 2018

Hurtowa ilość lampionów śweczników ze słoików

Witajcie .Pamiętacie jak was zamęczałam moimi  słoikowymi lampionami . Powstało ich mnóstwo .Po   biedronkowych jogurtach 33 Zwykłe słoiki 22  a po  kremach 19  Czyli ponad 70 Może coś tam pomieszałam ale tak mniej więcej tyle powstało Nie liczyć na zdjęciach bo zdjęcia wcześniej robione . Czemu tyle ich zrobiłam??Zrobiłam je na prezenty na naszą wigilie  klubową. Zapakowałam 40 paczuszek . W jednych były po dwa  bo takie same a w innych po jednym słoiczku No  ale okazało się że na wigilii będzie sporo osób  to znowu miałam prace . Przepakowałam i cześć jeszcze dorobiłam Tak więc paczuszek  wyszło prawie 60  Niestety część osób wyszła zanim był mikołaj   Tak wiec troszkę ich zostało. Część jeszcze rozdałam  a resztę wzięłam z powrotem  Ooo nie zrobiłam zbiorowego zdjęcia słoiczków po kremach Trudno




10 komentarzy:

  1. Basiu wspaniałe podarki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te lampiony.
    A ja dziękuję Basiu za prezent z wymianki urodzinowej :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, Twoje lampioniki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu jesteś niesamowita! Piękne prezenty :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Badiu wspaniałe podarunki.
    Cieszę się że kartka doszła i dziękuję za życzenia od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubie te jogurciki w słoiczkach,zwłaszcza jeżynowy....pychotka,nieżle ich przyozdobiłaś,super

    OdpowiedzUsuń
  7. Basieńko, Twoje lampiony to mistrzostwo świata! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, ależ naprawdę stworzyłaś mały hrcik tych lampioników!

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu! Ale dużo zrobiłaś tych lampionów, Są Piękne i kolorowe - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne lampiony Basiu. Świetna Mikołajka z Ciebie.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń