piątek, 5 lipca 2019

Pośmiejcie się

Witajcie . Wiecie że śmiech to zdrowie więc pośmiejcie się dla zdrowia . U mnie w domu jest rewolucja . Kupiłyśmy  meble do kuchni. Część starych została wywieziona do domku nad jeziorem .Chciałyśmy  wywieść szafkę z szufladami  .Mamy duży zlew dwie komory i ociekacz . Zlew jest na szafce do zlewu a ten ociekacz na szafce z szufladami . By mogło tak być z szafki zdjęty został blat . Gdzieś za szafką sobie leżał . Teraz jak chcieliśmy wywieść szafkę to blat by się przydał Ale gdzie on jest !!???  Szukamy wszędzie za szafkami na szafach w tapczanach . Nawet do piwnicy poszłyśmy i nic. A on nam się śmieje  w nos.  Jak kupiłam  sobie nowe meble do pokoju to stwierdziłam że są niskie i telewizor za nisko jest . tak wiec ten blat został położony pod telewizor . A my teraz cały dom i piwnice przeszukałyśmy . Jednak blat z pod telewizora nie zostanie zabrany bo szafka zniszczona to nie ma co jej wywozić tylko na śmietnik

7 komentarzy:

  1. Trochę jak w bajce o panu Hilarym, który szukał okularów ;) Oj, wiele razy zdarzało mi się szukać czegoś, co miałam pod ręką bądź często używałam. Super będzie wyglądać Wasza kuchnia. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHAA, no to masz Basiu przygody z tym przemeblowaniem :))).

    OdpowiedzUsuń
  3. A to się dobrze ukrył ten blat przed Wami - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się mówi- Diabeł ogonem nakrył :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, lubię czytać o Twoich przygodach, zawsze mnie rozweselisz.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem można się zaplątać w tych wszystkich rewolucjach, sam coś o tym wiem, ale historia Basiu świetna haha! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre, czasami szukamy czegoś wszędzie, a mamy to tuż pod nosem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń