poniedziałek, 15 lipca 2019

ubrania

Witajcie .Mama ostatnio robiła porządki w swoich ubraniach i oddala mi kilka rzeczy . Jak widzicie ja nie muszę chodzić po sklepach by mieć nowe ubrania . Co do chodzenia po sklepach to ostatnio zobaczyłam takie śmieszne czapeczki .Zwykła czapka z daszkiem a na niej jeszcze jakiś pluszowy zwierzak  . Czego to ludzie nie wymyślą


W niedziele była siostra i też nam przyniosła ubrania w których już nie chodzi. Troszkę sobie wybrałyśmy . Tak nie chodząc po sklepach mam nowe ciuszki

6 komentarzy:

  1. Ta czapka przecudaczna... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba gorąco z takim zwierzem na głowie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoń na głowie - to przekracza granice mojej wyobraźni:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze takiej czapki . Zapewne dzieci je uwielbiają. Co do ubrań popieram takie "wymiany" czasami zupełnie ładna i dobra rzecz zwyczajnie się znudzi jednej osobie a przyda innej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że masz trochę nowych ubrań. Kobieta lubi ubierać się w nowe rzeczy. Nie spotkałam do tej pory takiej czapki ze zwierzakami.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie też dostaję większość ubrań, dzięki czemu zaoszczędzam trochę pieniędzy.
    Słoń na głowie? Dzieci muszą mieć z tego radochę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń