środa, 22 kwietnia 2020

Magnez i album

Witajcie . Siedzę w domu i mam czas na rózne rzeczy .Często też zaglądam na Fb a tam śmieszne rzeczy apropo siedzenia w domu . Wycieczka po  mieszkaniu. . He he to pewnie wymyślil jakiś samotny facet bo kto ma rodzinę to raczej obowiązków mu doszło. Wiadomo dzieci w domu no i może jeszcze  praca zdalna to wolnego czasu raczej brak .   Kobieta to wiadomo zawsze sobie zajęcie znajdzie. OOO i o której ta wycieczka się zaczyna he he . O tej godzinie toja jeszcze smacznie śpie . Teraz mogąc pospać ten wycieczkowicz nie tak wczesnie powinien zacząc tą wycieczkę he he Ja chyba powinam robić wycieczki po mieszkaniu nie z nudów ale by się rozruszać . No właśnie ja sie nie nudzę . Kiedyś kupiłam  na bazarku FB taki magnes i album na zdjęcia . Teraz je troszkę przyozdobiłam ..Wycieczek he he do lodowki też nie robię . Jem tyle co zawsze . Za to  zaczełam wiecej czytać co będzie widac w poscie czytelniczym









5 komentarzy:

  1. Ten drugi tekst Basiu, o tym że dostaliśmy chorobę jakiej potrzebowaliśmy, jaki jest prawdziwy i mądry...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne teksty o siedzeniu w domu. Dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszedł ten album.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super albumik Basieńko. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń