poniedziałek, 13 kwietnia 2020

papierowe koraliki

Witajcie . Sprzątając odkryłam że mam  sporo papierowych koralików. Dawno troche porobilam  część  wykożystalam a reszta leżała . W marcu ponawlekałam je dodając też normalne koraliki . Jak zaczełam robić zdjęcia to  ooo rety ile ich narobiłam!!!.No właśnie Lidzia w komentarzu pod poprzednimi koralikami zastanwaila się ile ja już ich ponawlekałam . Weszłam w etykiete biżuteria i policzyłam .licząc też papierowe i te dzisiejsze to jest ponas 100 . he he .Część rozdałam bo by mi się wszystkie nie zmieścily










6 komentarzy:

  1. Nieźle Basiu, taka liczba to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały naszyjnik wyszedł. Pamiętam, jak sama robiłam takie w szkole. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo łask od zmartwychwstałego Pana

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło Basieńko! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty się Basiu nigdy nie nudzisz :) Wyszły bardzo ciekawie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń