wtorek, 21 kwietnia 2020

Notesy

Witajcie .Siedzimy w domach . U was pewnie więcej zajęć bo praca , lub studia zdalne  i dzieci w doimu . Mi sie nic nie zmieniło . Kiedyś zanim było TPG to tak wyglądał mój czas . Siedziałam w domu czytałam, słuchałam muzyki, ogladalam telwizje itp. Na dwór  czyli po sklepach , kinach , koncertach , czy znajomych nie chodziłam bo nie mialam z kim i do kogo . Dlatego teraz siedzienie w domu to dla mnie nic nowego ani nic strasznjego .Nawet lepiej jest bo teraz jest komputerek . wiecej kanałów w tv .Oczywiście też sporo robie różnych prac plastycznych . Będe potem miała na prezenty . Oto takie sobie przyozobione notesy i zeszyt





6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł by wykorzystać nadmiar wolnego czasu i przygotować prezenty na zapas. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I super Basiu, porobiłaś fajne notesy, na prezenty będa jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie ozdobione notesy, Basiu. Twoje są super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne notesy Basiu. Taki prezent podwójnie cieszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne notesy Basiu! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smutne jest to co piszesz...
    Piękne notesiki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń