czwartek, 2 kwietnia 2020

ptaszki i ludziki z włóczki

Witajcie . Przymusowe siedzenie w domu nie jest takie złe Można porobić coś co wcześniej odkładałam na potem, bo inne rzeczy robiłam  . Rok temu  Inka wstawiła taki fajny kursik na ptaszka http://inka-art1.blogspot.com/2019/03/ptaszek-z-woczki-kurs.html
Teraz właśnie spróbowałam go zrobić. Niestety moje ptaszki trudno  nazwać ptaszkami .
Postanowiłam więc zrobic ludziki .Podpatrywałam z pomarańczowego.Kiedyś na jakisd warsztatach instuktorka pokazała tak na szybko na koniec jedne raz . Dala mi go więc moglam podpatrzeć . moje są większe ale cos tam wyszło . Gdy już włóczkę chowałam na inntm blogu pojakił się filmik na ptaszka .http://lubietworzyc.blogspot.com/2020/03/ptak-z-weny-diy-video.html Postanowiłam jeszcze raz spróbować .Pierwszy to nawet coś tam mi wyszło . Drugi to nawet nie kończyłam . Moze inaczej go wykożystam . Patrzę że chyba mój że włóczka za cięnka . Już nie będę jednak próbować a tamte moze kiedys olśni mnie co z nimi zrobić












8 komentarzy:

  1. dobry pomysł na wykorzystanie resztek

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! mogą być nietuzinkowym breloczkiem do kluczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna w pełni tyle ptaszków u Ciebie Basiu 🐦🐦🐦

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem sympatyczne te ptaszki i ludki, Basiu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. No co Ty, Basiu. Ja tutaj widzę cudowne ptaszki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, bardzo sympatycznie, takie robótki potrafią umilić życie w tych dziwnych czasach... Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kiedys próbowałam takie ptaszki robić i wychodziły mi tak samo krzywe :) Ale może jeszcze kiedyś spróbuję? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne, że spróbowałaś i że wyglądają jak ptaszki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń