piątek, 1 maja 2020

Kartki z konwaliami

Witajcie W Maju u Ani robimy karteczki z konwaliami .Temat mi znowu podpasił i powstało kilka bardzo prostych karteczek. Do ich zrobienia wykorzystałam pocztówki, naklejkę i obrazeki z jakiś gazet z konaliami . Motylki to bałam sie że nie bedą  pasować .Jak się nie ma  odpowiedniego dzirkacza czy maszynki to kożysta się z tego co się ma czyli rzeczy od was . Jednak jakieś znalazłam i calkiem pasuja .Konwalie to ulubione kwiatki mojej siostry bliźniaczki .Imieniny ma pod koniec maja i jak jest bardzo ciepło to już konwali nie ma .Przekwitają przed imieninami . Zawsze się zastyanawiamy czy uda nam sie kupic konwalie na imieniny






11 komentarzy:

  1. Ale śliczne konwaliowe kartki, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hurcik Basiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki , kocham konwalie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachniało konwaliowo,śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś szybka;) Piękne karteczki, a ostatnia to moja faworytka.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu ale jesteś szybka i jak dużo kartek zrobiłaś. Konwalie uwielbiam, przede wszystkim za ich zapach i trochę mi szkoda, że kartki nie pachną.
    Wszystkie są śliczne. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile konwaliowych karteczek, super Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, konwalijne karteczki, Basieńko.
    Nieustannie zachwycam się Twoim talentem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Majowe kwiaty, konwalie są piękne a twoje karteczki, które tak szybko wykonałaś są rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki :) Zrobiło się wiosennie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowe kartki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń