środa, 6 maja 2020

Witajcie Siostra ostatnio poszyła woreczki na warzywa i owoce .Fajnie ekologicznie a teraz to wygodniej niż woreczki foliowe. Tak nie zna życia ten kto w foliowych rękawiczkach foliowego woreczka nie otwierał .Trzeba dbać o planetę plastiku jest za dużo. Ostatnio wlaśnie stwierdziłam że dawniej mniej śmieci było bo wszytko albo w papierach albo w butelkach . Teraz jak już były plastiki to też niby mniej śmieci sie wyrzucało bo nie segregowane w jednym worku były . Teraz jak jest segregacja to do smietnika idziesz obładowana bo masz znieszane w drugim papier w trzecim plastik . Jak jeszcze dodasz szkło i bio to już można się pogubić co gdzie jest .Idąc do sklepu od razu bierzemy też śmiecie . Mama szła sama do sklepu i pamietać o tylu śmieciach ech że torbę zapomiała . Na szczęście jak była jeszcze na klatce to zauwazyłam . Ostanio jak szła do sklepu i ze śmieciami to pilnowałyśmy obie by torby nie zapomiała. No i co się stało ???
Torbę wzięła ale portfela nie . Dopiero przy kasie zobaczyła .Na szczęscie jeszcze nie liczyla mamy zakupów i nikogo nie było za mamą to kasjerka bardzo miła pomogla mamie zakupy spowrotem do koszyka włożyć Dobrze że to blisko i miala telefon więc zadzwonila do mnie i jej przyniosłam . Przy okazji jeszcze coś tam dokupiła bo skoro pomoge nieść  to można jeszcze coś dokupić .Takie to nas spotykają historie . My grzecznie segregujemy śmiecie . Jak mama nie wie co do czego to sie mnie pyta . Ja szukam w internecie i już wiec co i jak

5 komentarzy:

  1. My też grzecznie segregujemy i to już od wielu lat :)
    Te woreczki na warzywa są świetne. A historie macie niezłe :)
    A ja w miarę bez problemu otwieram woreczki foliowe w rękawiczkach foliowych, jakoś to w miarę sprawnie mi idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super woreczki.:) My też segregujemy śmieci od wielu lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprócz otwierania foliowego woreczka foliowymi rękawiczkami jest jeszcze wyzwania: kiedy foliowa rękawiczka wetnie się w zamek od portfela:)
    Też segreguję śmieci.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczki takie szyte są super. Tu jeszcze można w nich zobaczyć produkty, co ułatwia kasjerce i kupującemu prace przy kasie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale macie przygody :) A uszyte woreczki wyglądają bardzo fajnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń