czwartek, 7 maja 2020

Witajcie. Najwięcej czasu zajmuje mi szukanie . No gdzie to jest??? Przecież widziałam to niedawno !!! Diabeł ogonem nakrył czy co. W moim przypadku to raczej kto ślepy to nieszczęśliwy . Szukałam notesu wszędzie .W pojemniku na pierwszym zdjęciu też . Raptem siedząc przed komputerkiem zerknełam w lewo i co??? jest !!!! widzicie gdzie !!???koło tego pojemika ,a ja go nie  widziałam .He he . Taki fajny notes dostałam kiedyś w prezencie . A w nim miedzy innymi takie kolorowanki . Szkoda że bardzo drobine elementy. Ale jakoś pierwszą udało mi sie pokolorować Kolejne pokolorowane też  wam pokażę



5 komentarzy:

  1. Czasem tak jest, że coś włożymy w pewne miejsce, szukamy - nie ma, ale jak nie potrzebujemy, znajdujemy przez przypadek. Super, że udało Ci się szybko zlokalizować ten śliczny notes. Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, super te kolorowanki. I jaki fajny napis na okładce:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem tak jest że szukamy czegoś a mamy to pod nosem. Ładnie kolorujesz

    OdpowiedzUsuń
  4. O dobrze znam to uczucie kiedy aż gorąco się robi z nerwów "przecież dopiero co to widziałam..." ;)) Piękny notes dobrej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notes i śliczne kolorowanki :) A przedmioty to tak lubią się przed nami ukrywać - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń