czwartek, 5 października 2023

Intensywny dzień

 Witajcie . We wtorek miałam bardzo intensywny dzień .Rano byłam na spotkaniu w projekcie dla osób niepełnosprawnych. To było moje pierwsze spotkanie . Była ładna pogoda i poszliśmy do parku na ćwiczenia rozciągające. Po 13 wróciłam do domu coś zjadłam odsapnęłam i przed 15znowu wyszłam .Poszłam na spotkanko głuchoniewidomych w klasztorku gdzie  mamy spotkania . Tam była telewizja i kręciła materiał o różnych wspólnotach w tym klasztorku parafii. Bo jak zauważyliście na spotkaniach jest często braciszek zakonny . On jest naszym opiekunem .Nasza wolontariuszka Iwonka tam się udziela  a my nie mieliśmy się gdzie spotykać. Tak więc nas przygarnęli i jesteśmy tam wspólnotą . Nawet na ich stronie jesteśmy  https://franciszkanie-zatorze.net/wspolnoty/gluchoniemi/   A  Iwonka taką małą kronikę zaczęła robić 

Tak wiec nagrywali miganie ,czytanie brajlem i jak uczymy się migowego do ręki czyli dla tych co nie widzą i nie słyszą. Parę osób się też wypowiadało . materiał będzie w ostatni piątek Pażdziernika o 7 .30 na piewszym programie a w poniedziałek na tv 3 o 15 . 30 chyba . Będzie tez w internecie .Potem troszkę sami zostaliśmy  i pogadaliśmy Do domu zostałam odwieziona samochodem . Ale najpierw jednego kolegę daleko odwoziliśmy gdzie s na koniec Olsztyna . Potem drugiego  mnie na końcu bo i tak wracając do siebie koło mnie jechała . Tak wiec w domu byłam prawie o 19 .








6 komentarzy:

  1. Takie intensywne dni są najlepsze, Basieńko.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Intensywnie u Ciebie Basiu. Przypomnij jak będzie filmik w internecie, chętnie obejrzę. Niech św. Franciszek Wam wszystkim błogosławi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że macie się gdzie spotykać i takie intensywne dni są super, nie ma czasu na nudę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie połączenie różnych struktur/grup społecznych jest niczego sobie. Zawsze można się dowiedzieć czegoś ciekawego o zakonie, a zakonnicy mogą dowiedzieć się czegoś o Was. :)

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy dzień, nie ma czasu na nudę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie intensywny dzień. Dużo się działo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń