niedziela, 8 października 2023

Obrazki rysowane pastelami suchymi

 Witajcie Na zabawę u Lenki narysowałam obrazek pastelami suchymi . Nie chowałam pasteli by jeszcze cos tam wymęczyć. Tak wiec takie oto trzy obrazki narysowałam. takie moje pierwsze próby tymi pastelami bo nigdy nimi nie rysowałam . A teraz taka historia .Jadę kiedyś na nasze spotkanko głuchoniewidomych i siadam sobie koło kogoś w autobusie . Nie wiedze jej twarzy bo jak szłam to była tyłem do mnie . Ja tam nie przyglądam się kto koło mnie siedzi . Wysiadłam ona tez i ooooo Agnieszka , Obie jechałyśmy na to spotkanie . Obie słabo widzimy a do tego ta koleżanka od niedawna jest. Tak wiec siedziałyśmy koło siebie i się nie poznałyśmy 




7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna obrazki! Ostatni podoba mi się najbardziej :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obrazki. Zwłaszcza środkowy i ostatni robią na mnie wrażenie.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obrazki Basiu.
    Szkoda, że wcześniej się nie poznałyście, bo byście porozmawiały. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne super obrazki :) Też najbardziej podoba mi się ostatni. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super obrazki z użyciem suchych pasteli narysowalas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane prace, Basiu, a ostatnia naprawdę profesjonalna.

    OdpowiedzUsuń