niedziela, 29 października 2023

Spotkanie

 Witajcie wczoraj byłam na spotkaniu osób głuchoniewidomych . Było nas mało osób ale miło było. Nawet nie muszę pisać swoimi słowami bo na stronie parafi na fb tak napisane jest .W sobotę 28 października br. Wspólnota osób głuchoniewidomych i wolontariusze tradycyjnie w ostatnia sobotę miesiąca na spotkaniu w Pomarańczy. Obecnych było 5 głuchoniewidomych i 3 wolontariuszy. Odwiedził nas Pan Adam Wyżlic - olsztyński malarz i fotografik. Na spotkaniu każdy z nas opowiadał co od ostatniego spotkania się wydarzyło. Rozmawialiśmy o miganym różańcu przez Martynkę, o nagranym dokumencie przez telewizję. Dwie osoby skorzystały ze spowiedzi. Były też rozmowy i pomysły jak stworzyć i ustroić choinkę przez osoby z niepełnosprawnościami.

Przypominam ze link do audycji jest w poprzednim poście




Malarz nie przyniósł obrazów znalazłam w necie zdjęcie

5 komentarzy:

  1. Takie spotkania dodają sił i poprawiają nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie spotkania.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne ciekawe spotkanie. :)

    Zgadzam się w 100%, mam zielono jak nie wiem. A myślałem, że mając pod oknem park w poprzednim miejscu miałem zielono. Widzę teraz jak się myliłem.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że udało Wam się spotkać. O miganym różańcu nie słyszałam, bardzo ważna inicjatywa. Pozdrawiam Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne muszą być takie spotkania. A migany różaniec brzmi bardzo intrygująco

    OdpowiedzUsuń