niedziela, 29 grudnia 2019

Wymianka zwierzęca kartka z wiewiórką

Witajcie .

Michał Jankowiak

Wiewiórka

Rudy ogon, ząbki długie,
Jakiś zwierzak szyszkę skubie,
Wiewióreczka mała, chuda,
Robi w lesie różne cuda.

Po gałązkach skacze zwinnie
I żołędzie zbiera pilnie,
Dziś znalazła orzech młody,
Szyszki, grzyby i jagody.

Patrzy na nią mądra sowa,
Gdy do dziupli skrzętnie chowa,
Wszystkie leśne smakołyki,
Nawet pędy i patyki.

Ta wiewiórka ta malutka,
Tańczy w koło wesolutka,
Kitą macha tu i tam,
Nawet fruwa, mówię wam.

U Lidzi wymieniamy się kartkami z wiewiórkami .Ja zrobiłam taką z " ludzkimi wiewiórkami i wysłałam do http://zkapeluszawziete.blogspot.com/Kamili  a super fajną dostałam od jej mamy Karoliny http://bawelnianeniteczki.blogspot.com/
Wystraszyłam się ze coś namieszałam i nie tej wysłałam  ale jednak się nie pomyliłam . A orzechy uwielbiam najbardziej pistacje , nerkowce laskowe i ziemne Nie przepadam za włoskimi .A te mam za darmo bo przy mojej klatce rośnie orzech włoski . Jak ktoś nie może do mnie trafić to mówię klatka z orzechem A na koniec moja wiewiórka jaką dostałam na imieniny z toffifee w całej okazałości



4 komentarze:

  1. Świetną karteczkę Basiu zrobiłaś a tą "rudą kitę" z toffifee masz ekstra :) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra karteczki ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne "Baśki", a ta z toffifee wymiata wszystko.
    Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne wiewióreczki, a szczególnie ta ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń